MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Selasa, Mac 13, 2018

Ditolak ke dalam sungai selepas disamun

13 Mac 2018 6:31 PM


KEMAMAN 13 Mac - Seorang buruh melalui detik mencemaskan selepas ditolak ke dalam sungai sebelum kereta dan telefon bimbitnya dilarikan dalam kejadian samun di Jalan Kampung Tengah, Kuala Kertih, di sini awal pagi tadi.

           MOHD. SAID
Kejadian berlaku kira-kira pukul 1.15 pagi ketika lelaki berusia 38 tahun berada bersendirian di kawasan berkenaan sebelum didatangi dua lelaki tidak dikenali.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd. Said Ibrahim berkata, seorang suspek kemudiannya merampas telefon bimbit mangsa dan kunci kereta Proton Wira, sebelum menolak mangsa ker dalam sungai Kertih.

"Sebaik suspek beredar, mangsa yang cedera di kaki kemudiannya berenang ke tebing.

"Selain kereta dan dua buah telefon bimbit, beg duit mengandungi pelbagai dokumen penting turut dilarikan suspek," katanya, di sini hari ini.


Menurut beliau, gerakan memburu suspek giat dijalankan, dan kes disiasat mengikut Seksyen 395/397 Kanun Keseksaan kerana melakukan rompakan berkumpulan menggunakan senjata.- UTUSAN ONLINE

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/berita/jenayah/ditolak-ke-dalam-sungai-selepas-disamun-1.626722#ixzz59d2dlln2
© Utusan Melayu (M) Bhd 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.