MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Rabu, Mac 14, 2018

AADK Kemaman berkas 55 individu disyaki penagih dadah


MUKHATAR  A. RAHMAN
14 Mac 2018 5:50 PM

55 individu dalam lingkungan 19 hingga 57 tahun ditahan di Kemaman disyaki penagih dadah dalam Ops Sarang berakhir pagi tadi.

KEMAMAN - Seramai 55 individu termasuk tiga wanita dipercayai penagih dadah diberkas dalam operasi bersepadu, Op Sarang yang diadakan di seluruh daerah ini selama dua hari berakhir hari ini.

Operasi bersepadu melibatkan Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Kemaman, Polis Diraja Malaysia dan Pejabat Agama Islam Daerah Kemaman yang diketuai Ketua Unit Penguat Kuasa AADK Kemaman, Muhammad Norzakri Ahmad Norbi itu berakhir pukul 7 pagi tadi.

Ketua Pegawai AADK Kemaman, Lokman Hakim Othman berkata, operasi berkenaan memfokuskan kepada kawasan Felda Neram, Cheneh, Cherul, Seri Bandi, Kerteh, Binjai dan Air Putih.

"Serbuan yang diadakan di setiap lokasi berkenaan bermula pukul 4 pagi semalam berjaya menahan 55 individu dipercayai penagih dadah berusia dalam lingkungan 19 hingga 57 tahun.

"Sejumlah dadah dipercayai jenis heroin dan syabu serta air ketum yang dianggarkan bernilai lebih RM1,500 turut berjaya dirampas dalam operasi berkenaan," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.