MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Ogos 18, 2013

Sekitar sambutan Majlis Hari Raya EPIC

Telok Kalung 18 Ogos 2013

Lebih 20 ribu pengunjung hadir menjayakan sambutan Rumah Terbuka hari raya EPIC 2013 bertempat di Perkarangan Bangunan Eastern Pacific Industrial Corporation ( EPIC ) Berhad.

Sambutan ini dianjurkan olih syarikat EPIC bagi mengeratkan silaturrahim antara para kakitangan syarikat bersama dengan para pelanggan syarikat dan komuniti setempat.

Turut hadir memeriah sambutan rumah terbuka pada kali ini adalah Menteri Besar Terengganu, Yang amat berhormat Datuk Seri Haji Ahmad Bin Said bersama isteri Toh Puan Seri Norliza Mahmud.

Sebanyak 70 buah motorsikal berkuasa tinggi mengiringi YAB Menteri Besar dan diambut dengan persembahan silat dari Pertubuhan Silat Tapan Toga Malaysia Gelanggang SMK Cukai Kemaman.

Majlis dimulakan pada jam 11.00 pagi dan berakhir jam 4.00 petang turut dimeriahkan dengan kehadiran asukan berbasikal negeri, Terengganu Pro-Asia Cycling Team ( TSG ) serta pasukan bola sepak neggeri, T-Team.

Terdapat 53 juadah raya yang terdiri dari pelbagai negeri telah disajikan kepada para tetamu.


YAB Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said bersama  CEO EPIC Berhad En  Ramli Shahul Hameed  sedang membuat kenyataan akhbar

En Ramli Shahul Hameed menyambut ketibaan YAB Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Haji Ahmad Bin Said


Datuk Wan Ahmad Nizam Hamid bersama Zabli Ghani




Kamarudin Ali bersama Datuk Nasir Ibrahim Fikri





































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.