MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Khamis, Mac 01, 2018

Dr. Zahar Tokoh Kualiti Hospital Kemaman

Dr. Mohamad (duduk tengah) bersama warga Hospital Kemaman dalam majlis sambutan Hari Kualiti semalam.-UTUSAN ONLINE

01 Mac 2018 3:57 PM


KEMAMAN 1 Mac - Pakar Perunding Jabatan Obstetrik dan Ginekologi, Dr. Zahar Azuar Zakaria telah dipilih sebagai Tokoh Kualiti sempena sambutan Hari Kualiti Hospital Kemaman 2017 yang diadakan di sini semalam.

Pemilihan berasaskan komitmen yang diperlihatkan sebagai contoh terbaik dalam usaha meningkatkan mutu kerja berpasukan yang menjurus ke arah kelancaran operasi dan peningkatan tahap perkhidmatan untuk masyarakat.

Anugerah kualiti bagi kategori Program Jaminan Kualiti (QAP) diterima oleh Dr. Faizal Nizam Mohd Fozi (Jabatan Anestesioalogi) di samping Dr. Nurul Hidayah Mansor (Jabatan Obstetrik dan Ginekologi), Dr Nur Shida Ahmad (Jabatan Radiologi) dan Dr. Chaw Sui Wai (Jabatan Kecemasan dan Trauma).

Jabatan Pembedahan dipilih sebagai penerima anugerah kualiti Jabatan Terbaik kategori Kilinikal manakala Jabatan Farmasi bagi kategori Sokongan Klinikal dan Jabatan Farmasi bagi kategori Inovasi.

Anugerah disampaikan oleh Pengarah Kesihatan negeri, Dr. Mohammad Omar dalam majlis yang turut dihadiri Timbalan Pengarah Kesihatan negeri, Dr. Saifur Rahman Muhammad dan Pengarah Hospital Kemaman, Dr. Amran Japar.

Dr. Amran berkata, program yang julung kali diadakan ini bertujuan memberikan pengiktirafan dan penghargaan kepada warga Hospital Kemaman bagi Tahun 2017 yang telah berjaya membuktikan dirinya layak untuk dijadikan contoh kepada rakan sekerja yang lain.

“Objektif utama penganjuran ini adalah untuk memberi pengiktirafan, galakan dan inspirasi seluruh warga dan jabatan dalam meningkatkan aktiviti kualiti hospital," ujarnya. -UTUSAN ONLINE

http://m.utusan.com.my/berita/wilayah/dr-zahar-tokoh-kualiti-hospital-kemaman-1.618990

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.