MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Khamis, Ogos 19, 2010

Bapa Borek Anak Rintik.

Assalamualaikum Blogger,

Peribahasa Bapa Borek Anak Rintik wajar diberi kepada keluarga pemimpin Parti Keluarga Refomasi PKR Dato' Seri Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah Anwar.
Sebelum ini Anwar telah membertahu dunia bahawa kepimpinan kerajaan Malaysia telah berlaku tidak adil dan bermacam macam tuduhan.

Pada 4 Ogos lalu anaknda beliau Nurul Izzah pula telah memburukan pertahan negara di Indonesia. Kedua dua mereka adalah Ahli Parlimen Malaysia yang sepatutnya mempertahankan negara dari segi ancaman terhadap keselamatan negara dan bukannya mendedah keburukan negara pada dunia luar.

Untuk mencari pengaruh politik menjelang PRU 13 akan datang sekali pun, bukanlah dengan cara menjual maruah negara kepada negara asing. Cuba pembaca semua ingatkan kembali, apakah yang dilakukan olih Anwar semasa beliau berada dalam kerajaan? Beliau tidak meminda pelembagaan kerana ketika itu beliau merasa selesa dengan jawatan. Sekarang setelah gagal menawan Putrajaya dan gagal meraih simpati rakyat, maka Anwar dan Nurul Izzah cuba meraih simpati sokongan negara luar. Saya yang sekolah rendah pun tidak terfikir yang rakyat negara asing bolih memberi undi untuk Anwar dan Nurul Izzah.

Utusan Malaysia Online - Terkini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.