MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Jun 19, 2011

SPR keliru tindakan penganjur BERSIH

SPR keliru tindakan penganjur BERSIH

Salam Blogger,

Suruhanjaya Pilihan Raya ( SPR ) keliru dengan tindakan penganjur perhimpunan BERSIH 2.o yang tetap berkeras mahu meneruskan aktiviti itu seperti dijadualkan 9 Julai ini kononnya bagi menuntut pilihan raya bersih dan adil di negara ini.

Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata penganjur perhimpunan itu, Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil ( BERSIH ) sebelum ini sudah diberi penjelasan mengenai perjalanan pilihan raya di negara ini dan persetujuan mengenai beberapa perkara juga sudah dicapai.

Penulis menganggap keputusan BERSIH 2.0 untuk meneruskan perhimpunan tersebut hanyalah untuk menumbangkan BN dengan cara berdemontrasi ala Syiria dan juga Mesir setelah kegagalan DS Anwar Ibrahim merampas Putrajaya pada tahun 2008.

Jika perkara ini berlaku, banyak kemusnahan akan terjadi dan ini akan mengambil masa yang lama untuk dibaikpulih seperti asal.
Walau pun perhimpunan ini dikatakan aman, penulis bimbang dengan kehadiran ratusan ribu orang turut disertai olih mereka yang mempunyai niat yang tak baik akan mencetus huru hara. Diharap pihak berkuasa terutama polis lebih bersedia menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.