MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Februari 23, 2020

ROTI : Minggu ke 3


Bermula dengan hanya untuk makan sendiri pada 1 Februari lalu saya belajar membuat roti paung lembut gebu dengan cikgu dari Temerloh Pahang.

Alhamdulillah selepas satu minggu belajar membuat roti paung lembut dan sekadar suka suka menulis status WhatsApp dan Facebook, kini setiap hari ada sahaja tempahan dari rakan rakan.

Jika dahulu hanya membeli tepung gandum dalam bentuk satu kilogram (1kg) dan sekarang telah mula membeli dalam bag 25kg.



Walaupun pengeluaran yang terhad tetapi saya bangga dengan keupayaan yang ada. InsyaAllah dengan izin Allah SWT pengeluaran dapat ditingkatkan dari masa ke semasa.

Saya juga perlu belajar lebih banyak lagi agar roti paung lebih enak dan dilihat lebih menarik agar pengguna diluar sana tertarik untuk membelinya.

Buat masa ini, tempahan sehingga 28 Februari dah penuh.  Tempahan hari Sabtu (29/2/2020) masih dibuka.
Tempahan 4 Mac juga penuh.

Terima kasih rakan rakan yang telah membeli dan memberi kata kata semangat untuk terus maju. Terima kasih juga kepada rakan rakan yang memberi sokongan dan teguran yang membina agar kualiti roti paung ditambah baik.


InsyaAllah saya akan berusaha menambahbaik kualiti roti paung mengikut kehendak pelanggan. Tiada pelanggan, tiada roti paung.

Dikesempatan ini, saya juga ingin memohon maaf kerana masih gagal membuat penghantaran sepertimana orang lain. Keupayaasn saya memangnya amat terhad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.