MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Isnin, Jun 23, 2008

KENAIKAN HARGA MINYAK

4 Ahli Parlimem pembangkang berbasikal ke Dewan Rakyat

KUALA LUMPUR: Empat Ahli Parlimen pembangkang hari ini berbasikal ke bangunan Parlimen sebagai tanda protes kepada kerajaan terhadap kenaikan harga bahan api. Mereka ialah Ahli Parlimen Baru, Tian Chua, N Gobalakrisnan (Padang Serai); Zulkifli Noordin (Kulim Bandar Baru); dan Hee Loy Sian (Petaling Jaya Selatan). Mereka berbasikal dari Bank Negara mulai jam 9.30 pagi dan tiba di Parlimen, 10 minit kemudian.
Petikan Berita Harian online 23 Jun 2008

Jangan hipokrit... Itulah ungkapan yang keluar daripada Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali ketika mengulas tindakan empat Ahli Parlimen PKR yang berbasikal ke Parlimen. Berucap membahaskan usul kenaikan harga minyak di Dewan Rakyat, Ibrahim turut mencabar keempat-empat Ahli Parlimen itu terus berbasikal ke Parlimen sepanjang tempoh sidang Dewan Rakyat

Petikan Agendadaily.com 23 Jun 2008

Saya menyokong penuh kata kata Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Paduka Ibrahim Ali.
Bagi saya tindakan Ahli Parlimen PKR hanya mahu mengabuli mata rakyat yang kononya mereka berjuang untuk rakyat. Kenaikan harga minyak adalah masalah dunia bukannya masalah Negara Malaysia sahaja. Jika benar mereka ingin membantu rakyat, sila buat pemotongan gaji mereka dan masuk tabung kerajaan negeri yang mereka menang untuk membantu rakyat yang mengundi mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.