MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Rabu, Ogos 26, 2009

Tahniah kepada Rosol dan 8 Adun Umno Terengganu

Salam blogger,
Saya mengambil kesempatan mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia dan penuh keberkatan ini kepada seluruh umat islam tak kira dimana berada.
Kesempatan ini juga saya mengucapkan tahniah kepada Datuk Rosol Wahid dan rakan rakan ADUN Terengganu yang telah melafazkan bersama BN Terengganu.
Jika apa yang diucapkan olih Datuk Rosol ini menjadi kenyataan, ia menunjukan BN Terengganu masih lagi dipercayai olih rakyat Terengganu bagi menghadapi PRU 13 tak lama lagi.
Jika ucapan Datuk Rosol menjadi sebaliknya seperti bekas pemimpin BN yang lain, yang mengatakan hari ini kekal bersama BN dan esoknya menyertai pembangkang maka UMNO dan BN Terengganu harus bekerja keras demi kemenangan pada PRU 13 yang akan datang.
Saya amatlah berharap Datuk Rosol dan rakan mengotakan apa yang dikata seperti "slogan" semasa Datuk Idris Jusoh menjadi Menteri Besar dahulu iaitu " Kita cakap, Kita buat ".
Kepada Menteri Besar Datuk Ahmad Said, bawa bawalah berbincang dengan semua wakil rakyat BN bagi masa depan UMNO dan BN Terengganu. Tiada gunanya kita merancang pembangunan negeri Terengganu tetapi orang lain yang melaksanakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.