MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Selasa, September 29, 2009

Dua pemimpin Pemuda Umno Bahagian terbabit dadah perlu letak jawatan.

Dua pemimpin Pemuda Umno bahagian perlu meletak jawatan bagi membersihkan imej pemuda dan umno bahagian dari tercalar. Sebagai pemimpin, mereka sepatutnya menjadi tauladan yang baik kepada ahli dan juga masyarakat.
Mereka sepatutnya bertanggungjawab membantu pihak berkuasa membenteras najis dadah dikalangan remaja dengan menganjurkan majlis penerangan mengenai dadah musuh negara dan bukannya menjadi penagih dadah.
Berita Harian Online hari ini melapurkan polis menahan dua orang pemimpin Pemuda Umno bahagian setelah disyaki mengambil dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kampung Tengah, Kijal, malam tadi.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Negeri, Superintendan Roslan Abdul Wahid, berkata kedua-duanya yang berumur 41 tahun itu adalah antara 74 orang yang diberkas dalam Ops Sepadu yang dijalankan oleh jabatan berkenaan dengan kerjasama Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dungun dan Kemaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.