MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Jumaat, Februari 18, 2011

Batik Malaysia diiktiraf dunia.

DATUK Shah Rukh Khan menerima kemeja batik daripada Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam, sambil disaksikan Yang di-Pertua Negeri, Tun Mohd Khalil Yaakob. Kemeja ciptaan Noor Arfah Batik itu dihadiahkan kepada bintang terkenal Bollywood itu sejurus beliau berhenti rehat selepas menjalani penggambaran filem Don 2 di Bandar Baru Sungai Udang, Melaka. - Foto NSTP Petikan Berita Harian Online

18 Februari 2011

DATUK Shah Rukh Khan hari ini menerima kemeja batik daripada Ketua Menteri, Datuk Seri Mohd Ali Rustam, sempena lawatan ke Negeri Melaka bagi menjalani penggambaran filem DON 2 di Bandar Baru Sungai Udang, Melaka. Semalan Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said menyelar Anwar Ibrahim yang memburuk burukan batik keluaran negara di Indonesia baru baru ini. Ahmad dalam kenyataannya berkata, kerajaan negeri juga merasa tempias dengan kenyataan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.