MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, April 24, 2011

Shabeery sokong FAM mengambil pemain import

Kemaman 23 April 2011

Menteri Belia dan Sukan Datuk Ahmad Shabeery Chik menyokong FAM dan badan gabungannya mengambil pemain import bagi merancakan sukan bola sepak tanahair. Menurutnya, jika pasukan atau kelab bola sepak mampu untuk membayar gaji para pemain import tiada masalah untuk persatuan atau kelab berkenaan berbuat demikian. Gaji pemain import lebih mahal dari pemain negara dan persatuan atau kelab memerlukan kewangan yang kukuh bagi tujuan tersebut.

Berucap di Majlis Sepetang Bersama Menteri Belia dan Sukan bersama pemimpin akar umbi UMNO Bahagian Kemaman di Dewan Seri Amar Majlis Perbandaran Kemaman, beliau berkata, pemimpin UMNO perlu kerja kuat bagi memastikan UMNO dan Barisan Nasional menang pada pilihanraya umum ke 13 nanti. Beliau juga memberi ingatan kepada pemimpin akar umbi UMNO supaya jangan mendengar khabar angin yang disebarkan olih pihak pihak yang tidak bertanggungjawab khususnya pembangkang. Katanya lagi, pembangkang sering mencari ruang untuk memecah belahkan orang melayu dari bersatu padu.

Shabeery juga meminta semua jentera UMNO di semua peringkat menganjurkan program dan bersiap sedia menghadapai pilihanraya yang dijangka selewat lewatnya April 2012.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.