MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Jun 30, 2013

Wan Ahmad Nizam bakal terajui Eastern Pacific Industrial Corporation Berhad?

30 Jun 2013

Wan Ahmad Nizam Wan Abdul Hamid
Bekas calon Barisan Nasional Dun Cukai pada PRU 13 yang lalu Datuk Wan Ahmad Nizam Wan Abdul Hamid ( Gambar ) bakal menerajui Eastern Pacific Indutrial Corporation Berhad pada bulan Julai ini bagi menggantikan Ramli Shahul Hameed.

Ketika saya berurusan di Pejabat JPJ Pahang pada hari Jumaat lepas, saya di tanya olih saorang kakitangan JPJ tentang kebenaran berita ini. Beberapa pelanggan JPJ juga menceritakan perkara yang sama. Saya menyatakan yang saya sendiri tidak pernah dengar tentang berita ini.

Dakwa mereka lagi, sejak akhir akhir ini Kemaman Supply Base anak Syarikat Eastern Pacific Industrial Corporation Berhad gagal memberi perkhidmatan yang memuaskan kepada syarikat syarikat yang berada dalam kawasan Pelabuhan Kemaman Supply Base.

Jika keadaan ini berterusan berkemungkinan banyak syarikat yang akan berpindah ke pelabuhan lain yang lebih mesra dan dapat menjamin masa depan mereka. 

Jika benar dakwaan mereka, saya berharap Menteri Besar perlu campurtangan bagi memulihkan imej Kemaman Supply Base yang satu ketika dahulu adalah sebuah pelabuhan yang termasuk dalam kategori sepuluh pelabuhan termahal didunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.