MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Selasa, Julai 08, 2008

Saifudin Nasution perunding prosedur debat 15 Julai 2008

Tulisan terbaru dalam blog Anwar Ibrahim mengenai debat 15 Julai 2008.
Saya keberatan ikut serta dalam debat tersebut kerana hanya melibatkan Menteri Penerangan, Ahmad Shabery Cheek. Saya telah mencadangkan supaya PM Abdullah atau Timbalan PM Najib atau kedua-duanya menyertai debat tersebut.
Walaubagaimanapun jika mereka keberatan, inshaAllah saya bersedia. Saya perlu menjelaskan kaedah perlaksanaan cadangan Pakatan Rakyat menurunkan harga minyak. Perkara tersebut telah dibincangkan dalam mesyuarat pimpinan Pakatan - PAS, DAP dan KeADILan di rumah saya minggu lalu. Saya telah meminta Sdr Saifuddin Nasution merundingkan prosedur debat.
InshaAllah..kita nantikan 15 Julai ini.
ANWAR IBRAHIM
Petikan dari blog Anwar Ibrahim 7 / 7 / 08

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.