MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Ogos 02, 2009

DUN Terengganu Bubar?

DUN TERENGGANU BUBAR? Tajuk hadapan akhbar Siasah 2 - 8 Ogos 2009.
Mengikut akhbar tersebut Timbalan Presiden UMNO gelisah mengenai kekecohan UMNO Terengganu dan diminta selesaikan segara masalah pemimpin BN lari meninggalkan UMNO.
Di Terengganu pula menurut akhbar siasah Menteri Besar Datuk Ahmad Said tertekan dan sudah beberapa kali mengugut akan membubarkan Dun Terengganu jika terpaksa.
Saya tidak nampak krisis kepimpinan UMNO Terengganu bermasalah hinggakan ada yang mengatakan akan berlaku undi tidak percaya kepada Menteri Besar Datuk Ahmad Said pada sidang DUN yang akan datang.
Pelbagai andaian dibuat olih golongan tertentu supaya rakyat gelisah mengenai kepimpinan UMNO dan kerajaan Terengganu. Andaian ini hanya direka cipta olih pemimpin UMNO yang berkepentingan politik yang selama ini memendam rasa bilakah diri ini bolih jadi YB dan sebagainya.
Jika Pesuruhjaya PAS Terengganu yang juga ADUN Manir serta Ketua Dewan Ulama PAS Pusat Datuk Harun Taib mengakui mesra dengan Datuk Ahmad Said, mengapa pula dikalangan UMNO sendiri sengaja mencari jalan untuk menjatuhkannya. Nak memuaskan hati semua orang bukanlah sesuatu yang mudah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.