MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Sabtu, Jun 04, 2011

Wawancara Ahmad Lutfi Othman dan Suria Janib bersama Haji Mohamad Sabu 14 Jun 1998






Semua diatas adalah realiti dan fakta 13 tahun lalu ketika DS Anwar Ibrahim masih lagi lagi Timbalan Perdana Menteri dan Haji Mohamad Sabu sebagai Ahli Parlimen.

Hari ini DS Anwar Ibrahim berjuang mendaki jawatan tertinggi negara dengan apa cara sekali pun termasuk mendapat sokongan dari rakan rakan berlainan parti.

DS Anwar Ibrahim yang sanggup buat apa sahaja termasuk menjalin hubungan dengan USA dan bangsa Yahudi seperti Paul Wolfowift demi cita citanya menjadi Perdana Menteri.

PAS dan Haji Mohamad Sabu sudah lupa kenyataan diatas. Demi kuasa dan harta akhirnya mereka lalai. Tetapi mereka juga lupa yang kenyataan mereka telah dirakam dalam lembaran kertas yang ditulis olih Ahmad Lutfi Othman dan Suria Janib dari Majalah Tamadum pada keluaran Julai 1998.

Kenyataan diatas juga telah membuktikan PAS dan Haji Mohamad Sabu adalah hipokrit apabila PAS telah menerima dan bergabung dengan DS Anwar sebula selepas pemecatan beliau pada 2 September 1998.

Hari ini Haji Mohamad Sabu telah ditabalkan menjadi Timbalan Presiden PAS yang baru menggantikan Nasharuddin Mat Isa yang tewas dalam pertandingan 3 penjuru pada Muktamar PAS ke 57 di Taman Malewar hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.