MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Sabtu, Februari 17, 2018

Hari Keluarga Rela Kemaman


NUR JAZLAN MOHAMED (tengah) bersama sebahagian anggota Rela dalam Majlis Hari Keluarga Rela Kemaman hari ini. - UTUSAN ONLINE

KEMAMAN 17 Feb. - Lebih 3,000 anggota Jabatan Sukarelawan Malaysia (Rela) bersama keluarga menyertai Hari Keluarga Rela Parlimen Kemaman di Pantai Teluk Kalong di sini hari ini.

Program julung kali yang diadakan secara besar-besaran itu membolehkan seluruh anggota Rela dan keluarga berkumpul dalam suasana penuh meriah.

Di samping itu dapat merapatkan hubungan mereka di samping mendekatkan lagi jabatan itu dan warganya dengan masyarakat.

Perasmian disempurnakan oleh Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamed.

Yang turut hadir, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kijal, Datuk Seri Ahmad Said; ADUN Air Putih, Wan Abdul Hakim Wan Mokhtar dan ADUN Kemasik, Ir Rosli Othman.

Juga Pengarah Rela Negeri, Penolong Pesuruhjaya Kanan Rela (PPjKR), Abang Zulfikar Abang Raduan; Pegawai Daerah, Mohd Zahari Md Azhar; Ketua Polis Daerah Superinten dan Mohd Said Ibrahim dan Pegawai Rela Daerah, Wan Mohd Apandi Wan Ismail.-UTUSAN ONLINE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.