MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Februari 11, 2018

Tiga kelab kereta bantu mangsa banjir di Kemaman


Tiga kelab kereta bantu mangsa banjir di Kemaman

10 Februari 2018 2:30 AM


SEBAHAGIAN daripada 40 ahli Kelab Pro-Saga Pantai Timur, Kemaman Sagarianz Community dan Kelab Wira Malaysia yang menyertai program bantuan kemanusian membantu mangsa banjir di Kemaman baru-baru ini.

SUKARELAWAN. Seramai 40 pemilik kereta Proton Saga dari Kelab Pro-Saga Pantai Timur (PSPT) menyertai program bantuan kemanusiaan membantu mangsa banjir di Kemaman, Terengganu baru-baru ini.

Pengasas PSPT, Mohd. Danial Arabi berkata, program yang turut mendapat kerjasama daripada dua kelab permotoran iaitu Kemaman Sagarianz Community dan Kelab Wira Malaysia itu sebagai tanda sokongan moral terhadap kesusahan yang dihadapi mangsa yang terlibat dalam musibah banjir pada awal tahun ini.

“Kami berkumpul di Padang Astaka, Kemaman, Terengganu sebelum bergerak ke rumah mangsa-mangsa banjir berkenaan bagi mengagih-agihkan barangan keperluan seperti beras, gula, kordial minuman dan sardin,” katanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.