MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Sabtu, Mac 31, 2018

Kayuhan Ria sempena Hari Polis


Sebahagian daripada peserta menunggu pelepasan sebelum memulakan kayuhan sempena Hari Polis peringkat daerah Kemaman, hari ini. - UTUSAN ONLINE

31 Mac 2018 10:12 PM


KEMAMAN 31 Mac - Seramai 200 peserta dari sembilan buah kelab basikal daerah ini menyertai Kayuhan Ria sejauh 23 kilometer, di sini hari ini sempena sambutan Hari Polis. 

Di bawah program Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bersama Masyarakat, mereka berbasikal dari pekarangan IPD menuju Jeram Penitih, Seri Bandi, Kijal.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd Said Ibrahim yang menyempurnakan pelepasan memberitahu, program itu sebahagian daripada pendekatan merapatkan perhubungan dengan segenap lapisan masyarakat.

Kayuhan in diketuai oleh Ketua Bahagian Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik (KBSPT) IPD, Pemangku Asissten Superintendan Zul Ilham Abdul Rahim.

Sepanjang kayuhan, mereka akan singgah di Kawasan Rekreasi dan Zoo Majlis Perbandaran Kemaman, Bukit Takal dan Pondok Polis Seri Bandi.

"Pelbagai aktiviti diadakan sepanjang program ini termasuk cabutan bertuah dan taklimat Volunteer Smartphone Patrol (VSP) kepada peserta," ujarnya. - UTUSAN ONLINE



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.