MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Sabtu, Februari 13, 2010

Program Sehati Sejiwa Menteri Besar Bersama Rakyat.

Salam 2 All

Program Sehati Sejiwa Menteri Besar Bersama Rakyat anjuran APMT dan Pusat Khidmat Masyarakat Dun Air Putih bertempat di Padang Awam Binjai Kemaman Terengganu semalam mendapat sambutan yang menggalakan.

Menteri Besar Datuk Ahmad Bin Said disambut dengan iringan perarakan motorsikal sejauh satu kilometer ke Padang Awam Binjai. Menteri Besar turut bersama rakyat membersih kubur lama, membaik pulih rumah dan melawat pesakit. Antara jemputan yang hadir ke majlis tersebut, Ketua Polis Daerah Kemaman, Pengawai Daerah Kemaman, dan Pengarah APMT serta Ajk UMNO Bahagian Kemaman, Ajk Wanita UMNO Bahagian, Ajk Pemuda UMNO Bahagian dan Ajk Puteri UMNO Bahagian.

Majlis berjalan dengan lancar, tetapi ada sedikit kecacatan semasa perarakan motorsikal mengiringi menteri besar. Dalam kegairahan menyambut menteri besar, pihak penganjur kurang peka terhadap keselamatan penunggang motosikal hinggakan perserta perarakan tidak memakai Topi Kaledar walau pun tahu sekarang ini musim perayaan dan Ops Sikap sedang dijalankan. Apa yang dikesalkan seolah olah pihak penganjur tidak menghormati undang undang dan Ketua Polis Daerah Kemaman yang turut serta dalam program tersebut. Diharap, dimasa masa akan datang, pihak penganjur lebih berhati hati mengenai keselamatan dan undang undang dan hendaklah membuat perancangan yang teliti bak cogankata " Teliti Untuk Kualiti "

Sekian

Mukhatar

YB ADUN Air Putih Haji Wan Abdul Hakim Bin Tan Sri Haji Wan Mokhtar ( kiri ) dan YAB Menteri Besar Terengganu Datuk Ahmad Bin Said ( kanan ) memberi ucapan di majlis Progran Sehati Sejiwa Menteri Besar Bersama Rakyat di Padang Awam Binjai Kemaman Terengganu semalam.



Perserta perarakan bermotorsikal mengiringi Menteri Besar ke Padang Awam Binjai Kemaman.





Antara jemputan yang hadir di majlis Program Sehati Sejiwa Menteri Besar Bersama Rakyat

Menteri Besar sedang melayan kanak kanak di majlis Program Sehati Sejiwa Bersama Menteri Besar ( kiri ).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.