MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Ahad, Mei 17, 2009

Muhyiddin tinjau Pasar Kedai Payang

16/05/2009 7:14pm
KUALA TERENGGANU 16 Mei — Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dalam rangka lawatan kerja sehari ke Terengganu selepas dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri hari ini sempat meluangkan masa melawat beberapa kawasan di sekitar bandar raya ini, bagi menyelami masalah rakyat.
Muhyiddin yang diiringi Menteri Besar, Datuk Ahmad Said melawat Bazar Warisan dan Pasar Kedai Payang, kedua-dua tempat berkenaan sering dikunjungi orang ramai bagi membeli pelbagai barangan terutama batik dan songket.
Dalam lawatan tersebut, beliau sempat bertanyakan masalah yang dihadapi oleh peniaga terutama di Pasar Kedai Payang, yang keadaannya sesak dan menyukarkan peniaga menjalankan perniagaan masing-masing.
Selepas melawat kedua-dua premis itu, Muhyiddin berjalan kaki kira-kira setengah kilometer untuk meninjau Kompleks Stesen Bas Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) dan premis perniagaan yang terdapat di stesen bas berkenaan. - Bernama
Petikan Utusan Online 16/5/09

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.