MUKHADIMAH

MUKHADIMAH
Surah Al Fatihah

ROTI LEMBUT GEBU

ROTI LEMBUT GEBU
Kami sedia menerima tempahan Roti Lembut Gebu dari Seluruh Semenanjung Malaysia

Khamis, Mei 14, 2009

Idris Jusoh-Ahmad Said akan bersemuka: Hishammuddin

PUTRAJAYA: Menteri Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said, bekas Menteri Besar, Datuk Seri Idris Jusoh dan semua wakil rakyat Barisan Nasional (BN) serta ketua bahagian Umno akan bersemuka bagi mengakhiri kemelut politik di negeri ini. Pertemuan itu sedang diatur oleh Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri itu, Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang mengumumkan inisiatif itu, hari ini. Bercakap pada sidang akhbar di sini, petang ini, beliau berkata pertemuan itu bakal menyusul sehari dua lagi.
Malah, katanya, Idris dan Ahmad sudah menyatakan persetujuan masing-masing untuk bertemu.
Petikan Berita Harian Online 13 / 5 / 09

Salam Blogger

Tahniah diucapkan kepada DS Hishamudin kerana berjaya merintis jalan bagi menemukan dua pemimpin besar Umno Terengganu dan juga semua wakil rakyat serta ketua ketua bahagian Umno Terengganu bagi meleraikan kekusutan yang berlarutan selama setahun. Dengan pertemuan tersebut diharap semua yang terlibat dapat menyelesaikan apa yang tersirat dan tersurat agar kegemilangan dan keyakinan kepada Umno dan Barisan Nasional dapat dipulihkan.

Keadaan politik yang tidak stabil serta kemelesetan ekonomi yang amat ketara membuatkan rakyat hilang kepercayaan pada kerajaan dan juga Umno. Bagaimana Umno dan Barisan Nasional nak menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 nanti.
Jumpa lagi

1 ulasan:

  1. Bolih Idris berdamai dengan Mad Said, kalu bolih baguslah

    BalasPadam

Anda bolih memberi berapa banyak komen yang anda suka terhadap cerita ini. Komen tersebut hendaklah dengan cara yang berhemah dan tidak menyakiti hati orang lain.